Min side Meld fra
Kontakt oss

Fredrikstad P-appen

Ofte stilte spørsmål om Fredrikstad P

Jeg blir ikke lest ut, hva gjør jeg da?

Da må du stoppe parkeringen manuelt i appen.

Hvorfor får jeg faktura selv om jeg har autoparkavtale?

Det tyder på at du har fått nytt bankkort og at det ikke er registrert i appen.

Jeg lastet ned appen etter at jeg har kjørt inn, må jeg kjøre ut for å bruke den?

Da bør du betale på automaten ved avreise, og bruke appen ved neste parkering. Det tar ofte litt tid å laste ned app og registrere betalingskort i appen og systemet starter parkeringen nå du passerer kameraet på vei inn. Starter du parkering i appen etter kamerapassering og nedlasting av appen, vil du kanskje få en faktura for tiden fra du passerte kameraet til parkeringen ble startet + 49,- i fakturagebyr.

Jeg har ikke blitt lest inn, hva gjør jeg da?

Da må du starte parkeringen manuelt i appen, eller gå til automaten når du skal kjøre ut. Der får du beskjed om å taste ankomsttid.

Jeg har blitt trukket både i Fredrikstad P og i Easypark-appen, hvorfor det?

Årsaken til at du får betaling i begge appene, er mest sannsynlig at du har en avtale for automatisk avlesning i en av appene og at det er startet parkering manuelt i den andre. Systemet starter aldri parkering automatisk i både Fredrikstad P og Easypark-appen.

Kontaktinformasjon

Du kan også stille spørsmål til Kommune-Kari (Chat-robot)   

 

 

Åpningstider Servicetorget
Mandag - fredag 09.00–16.00
15. mai - 15. sept (sommertid) 09.00–15.30
Sentralbordet åpner 7.30

Vis i kart

 

 


Se større kart

Sist oppdatert: 11. desember 2019