For politikere
Send inn spørsmål til ordfører, utvalgsleder
Faste medlemmer av bystyret/utvalg kan sende spørsmål til ordfører/utvalgsleder.
Spørsmålet sendes på e-post til postmottak@fredrikstad.kommune.no. Dersom spørsmålet skal følge med møteinnkallingen må det sendes kommunen senest 8 virkedager før møtet.
Styrevervsregister
Godtgjøring av legitimert tap av arbeidsinntekt/utgifter
Legitimert tap av arbeidsinntekt/utgifter som gjennomføring av vervet medfører, kan godtgjøres med inntil 1 dagslønn av ordføreres godtgjøring, eksklusiv sosiale utgifter. Tapet må legitimeres.
Den enkelte politiker må selv fremme krav om tapt arbeidsfortjeneste.
Reglementer
- Godtgjøringer til partiene og de folkevalgte i Fredrikstad kommune for bystyreperioden for 2019-2023.
- Delegering og innstilling - Fredrikstad kommune
- Reglement for saksbehandling i folkevalgte organer - vedtatt 10.02.2022.pdf
Nyttige lenker
Kontaktinformasjon
- Ring oss på
Finn ansatt i avdelingen
- Send oss epost
Kommunesekretariatet
- Besøk oss
Nygaardsgt 16, 5. etg
- Send brev
Postboks 1405, 1602 Fredrikstad
Du kan alltid ta kontakt med Servicetorget 69 30 60 00
Du kan også stille spørsmål til Kommune-Kari (Chat-robot)
Vis i kart
Sist oppdatert: 23. februar 2021