Hva kan vi hjelpe deg med?

Skatteattest

Bestilling av skatteattest

Bestill attest for skatt og merverdiavgift

Attesten produseres automatisk og blir sendt til din meldingsboks i Altinn. Normalt skjer det umiddelbart så lenge du har sendt bestillingen innenfor ordinær arbeidstid. Dersom du bestiller utenom ordinær arbeidstid kan du forvente å få den ved starten av neste arbeidsdag.

Vi ønsker å gjøre deg oppmerksom på at dersom du  har reservert deg for elektronisk levering vil attesten bli sendt på papir til din folkeregistrerte adresse.

Hvis du ikke har mulighet for å bestille attesten via Altinn, kan du kontakte Skatteetaten eller Kemnerkontoret for hjelp til å bestille.

Når trenger du attest?

  • Tilbud/anbud/leveranser til offentlig virksomhet
  • Søknad om løyve
  • Søknad om skjenkebevilling
  • For å dokumentere at virksomheten eller du som privatperson ikke skylder skatt

Attesten kan fås på: bokmål, nynorsk eller engelsk.

 

Sist oppdatert: 07. april 2017

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

Hva forsøkte du å finne?


Kontaktinformasjon
Leder
Pål Henning Klavenes
Telefon
69 36 79 01 / faks 69 31 46 11
Adresse
Storgata 4, 3.- 4. etg
Postadresse
Postboks 1405, 1602 Fredrikstad
E-post
kemner@fredrikstad.kommune.no
Åpningstider
Ekspedisjonen i 4. etg.: 08.00 – 15.00
Kassa i 3. etg.: 09.00 – 14.00
Telefontid for hele kontoret: 08.00 – 15.00

 

Vis i kart