Tall Ships Races logo
Illustrerende bilde av Vil fortelle de spennende historiene i forkant, underveis og i etterkant av skutefesten
Vil fortelle de spennende historiene i forkant, underveis og i etterkant av skutefesten

-Det skader ikke at arrangementet foregår i juli – alle vet jo at Fredrikstad er Norges beste sommerby, sier Daglig leder og filmprodusent i Lucky View, Christoffer Pettersen.

Lucky View er et produksjonsselskap som tilbyr tjenester innen film og konsepter, selskapet har utviklet videoer og materiale for blant annet NRK, difi, Spotify og Tine.

- Vi produserer filmer, oftest for publisering på nett - hvor idé, konsept og innhold har som mål å skape engasjement hos målgruppen. Vi ser at gode idéer til innhold er helt utslagsgivende i en hverdag der man blir overøst av inntrykk. Derfor baseres alle filmkonsepter vi utvikler og produserer seg på at de skal skape et engasjement og en følelse hos seeren, forteller Christoffer.

Sponser Tall Ships Races i hjembyen

Lucky View har i år valgt å stille som sponsor av Tall Ships Races i Fredrikstad når de store skutene kommer til byen mellom 11.-14. juli:

- Vi startet opp i Fredrikstad, men har nå flyttet kontorene våre til Oslo. Vi ønsker å beholde en sterk tilknytning til Fredrikstad og bidra der vi kan, derfor er det viktig for oss å hjelpe til når et så stort arrangement gjennomføres i hjembyen vår, sier Christoffer.

- Flere av oss jobbet med å dokumentere Tall Ships Races forrige gang det ble arrangert i Fredrikstad, og vi sitter igjen med utrolig mange gode minner og opplevelser. Vi kan ikke huske å ha opplevd Fredrikstad på en finere måte. Nå gleder vi oss til å være enda mer delaktig, og ikke minst få muligheten til å produsere innhold som foreviger alt det spennende som skal skje. Det skader ikke at arrangementet foregår i juli – alle vet jo at Fredrikstad er Norges beste sommerby!

Lucky View skal hjelpe til med å dokumentere Tall Ships Races når de store seilskutene kommer til byen mellom 11.-14. juli:

- Vi skal hjelpe til med å promotere Tall Ships Races via levende bilder, dokumentere selve arrangementet og bidra til å fortelle spennende historier i forkant, underveis og i etterkant av skutefesten. Vi vil nå ut til «folket» via sosiale medier, hvor vi har rettet oss spesielt mot ungdom mellom 18 til 25 for å friste de til å bli med som medseilere. Dette har vi blant annet gjort ved å fokusere på sosiale medier, og ved å produsere vlogger (videoblogger) fra tidligere seilaser der ungdommen selv deler sine erfaringer og opplevelser, avslutter Christoffer.

 

Har du eventyrlyst og er du mellom 15 og 25 år? Bli med som medseiler da vel!

Klikk her for å se alle sponsorene av Tall Ships Races Fredrikstad 2019

Har du lyst til å sponse Tall Ships Races Fredrikstad 2019? Se hvordan her