Støtt skolens egasjement rundt TV-aksjonen 2022 BRUK Tv-aksjonen "Leger uten grenser", Gudeberg skole | Spleis fra SpareBank 1 til bidarag |
![]() |
Foreldreveiledning til Vigilo, foresatte.
* * * *
Permisjonssøknad, trykkeveiledning.
* * *
Vi ber foresatte med barn som kan gå, om å la barna gjøre det.
"Biltrykket" inn mot skolen er enormt fra 08.15-08.30
Skolen ligger på østsiden av Glomma mellom brua og vollgravene rundt Gamlebyen. Vi har en åpen og idyllisk beliggenhet med Gamlebyen som nærmeste nabo.
I løpet av 2023-25 vil vi få et nytt bygg som skal inneholde Råkollen skole, der vår gamle vaktmesterbolig i dag ligger.
Vi har elever fra 1. til 10. trinn og omtrent 420 elever.
Skolen har en SFO med gode arealer både ute og inne og rundt 100 barn.
Skolen har også et spesialtiltak BASEN ved skolen, hvor vi har elever med spesielle behov.
Ved vår ELEVTJENESTE har vi fagutdannede folk som jobber med elever som kan ha behov for litt ekstra innen sosialpedagogikk og tettere individuell oppfølgning.
Ringetider
Vi har justert ringetidene slik at det ringer kun inn 4 ganger pr dag.
Klokke | Time |
07.45-08.30 | 0. time (prøver å unngå det) |
08.30-09.15 | 1. time |
09.15-10.00 | 2. time |
10.00-10.15 | Friminutt |
10.15-11.00 | 3. time |
11.00-11.45 | Mat, friminutt |
11.45-12.30 | 4. time |
12.30-13.15 | 5. time |
13.15-13.30 | Friminutt |
13.30-14.15 | 6. time |
14.15-15.00 | 7. time |
Gudeberg skole er miljøfyrtårn!
7.trinn på FLL
Resultatene fra årets elevundersøkelse viser at de fleste elevene i Fredrikstadskolen trives og opplever et godt læringsmiljø – Det er gledelig, sier fungerende skolesjef Linda Hellingsæther.
Det kom i fjor inn mange gode innspill til Plan for skolebygg. På bakgrunn av alle innspillene vil kommunedirektøren foreslå at planen legges ut på en ny høringsrunde.
Rektor |
Kirsten Semb |
Telefon |
69 38 43 00 SFO: 69 38 43 53 |
Adresse |
Nabbetorpveien 15 1632, Gamle Fredrikstad |
Postadresse |
Postboks 1405, 1602 Fredrikstad |
E-post |
gudeberg@fredrikstad.kommune.no |
Søk i ansatte |
Vis i kart
PageID: 3133