Ny telefontid på tildelingskontoret
Trenger du for eksempel hjemmehjelp, trygghetsalarm eller avlastning? Da kan du ta kontakt med tildelingskontoret, som tar i mot din samtale alle hverdager fra kl. 12.00 - 15.00.
Tidligere har tildelingskontoret hatt telefontid alle hverdager fra kl. 10.00 - 15.00. Den nye telefontiden er fra kl. 12.00 – 15.00.
– Vi endrer tidspunktet for å være mest mulig tilgjengelig for publikum i den nye telefontiden, sier Anne-Line Dahle, leder for tildelingskontoret.
Du kan også ta kontakt med tildelingskontoret på e-post eller ved å sende inn et skjema i posten der du beskriver hvilke tjenester du har behov for.
Les mer om hvilke tjenester du kan søke om og hvordan du tar kontakt med tildelingskontoret her
Fra 1. januar neste år overtar innbyggerdialog sentralbordfunksjonen til tildelingskontoret.
Sist oppdatert: 31. oktober 2023