Stengt vann Dr.Møllersvei 29. juni
Publisert 26. juni 2026 — Oppdatert 26. juni 2026 kl. 16:09
Vi skal arbeide på vannledningen i Dr.Møllersvei. Det medfører at vannet vil bli stengt mandag 29. juni fra kl. 11.30 til 16.00. Tapp opp nødvendig vann for perioden. Vannet kan bli noe misfarget. Vi anbefaler å skylle med kaldt vann og rense siler på tappestedene når vannet er tilbake. Hilsen vann- og avløpsavdelingen.
- Kategori: Vann og avløp