Stengt vann Dr.Møllersvei 29. juni

Publisert 26. juni 2026 — Oppdatert 26. juni 2026 kl. 16:09

Vi skal arbeide på vannledningen i Dr.Møllersvei. Det medfører at vannet vil bli stengt mandag 29. juni fra kl. 11.30 til 16.00. Tapp opp nødvendig vann for perioden. Vannet kan bli noe misfarget. Vi anbefaler å skylle med kaldt vann og rense siler på tappestedene når vannet er tilbake. Hilsen vann- og avløpsavdelingen.

  • Kategori: Vann og avløp

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding!

Ditt svar kan være med på å gjøre nettsiden bedre.